Quantcast

Lähettäjä:

Arab Arab

Master Assassin

3.9 / 5 (54 ääntä)

Julkaistu: 27.6.2017 13:49

2.5K

Lähettäjä: Arab Arab

Otsikko: Master Assassin

Hakusanat: Master, Assassin, creed, katolla, sotilaat, alas, tökätä, taistelu, mekanismi, fysiikka, peli,

3.9 / 5 (54 ääntä)

ILMOITA ASIATON SISÄLTÖ

Mikäli tämä mediatiedosto on mielestäsi sopimaton tai omistat tekijänoikeudet mediatiedostoon ja haluat sen poistettavaksi, voit lähettää siitä meille ilmoituksen.

Valitse mielestäsi parhaiten kuvaava ilmoitus mediatiedostosta.

Syy

repostMediaId

Lyhyt selvitys

Merkkejä jäljellä

600

Kommentointiin liittyvät säännöt voit lukea tästä.

Kommentti ei liity mediaan

Eniten ääniä saaneet kommentit

Aika: 2017-06-27 14:28:12

+14054

<SuvaitsevainenSivari>

MrFiufaufou Yleensä tekoälyjä enemmänkin huononnetaan ihmispelaajia varten, koska botit ovat reaktionopeudessaan ja tarkkuudessaan virheettömiä. Tässäkin videossa AI selkeästi odottaa vuoroaan, että pelaaja voisi tuntea itsensä mestarilliseksi murhaajaksi. Jos AI:lta otettaisiin vuoronumero-rajoitukset pois, jotka takuulla on siihen varta vasten koodattu, niin pelaaja häviäisi aina.

123

Kommentit (26)

Piilota OFF-Topic keskustelu

30.09.2017 09:59

<åpoqwe> Calcifer- shakki on vuoropohjanen peli, ei RTS. :)

19.07.2017 18:34

<Calcifer-> åpoqwe Jaa tota entäs shakki?

05.07.2017 07:32

<Teht> IGN 10/10 Gameplay

28.06.2017 23:54

<åpoqwe> Real time strategy-pelien tekoälyjä ei ole saatu vielä ihmisten tasolle.

28.06.2017 12:20

<Stormstrider> Sanotaanpa tähän että esim Dark Soulsissa jokjaisella vihollisella on oma AI rutiini joten ne voivat kaikki hyökkiä yhtäaikaa.

27.06.2017 21:29

<Mikko84> Tekoälyn saa kyllä tehtyä nykyään sellaiseksi mitä pelaaja ei voi nujertaa shakissakin se pystyy ennakoimaan kymmeniä ellei jopa satoja variaatioita eri nappula liikkeistä ja se onkin juuri ongelma se ei tee inhimillisiä eredyksiä kuten pelaajat se ei mokaa jos sille ei laita joitain rajoituksia siihen miten se haastaa pelaajan.

27.06.2017 21:06

<ZalehanderZ> Keskusteluun tekoälyn reaktionopeuteen liittyen, monella on varmaankin kokemusta tappelupeleissä tekoälyä vastaan pelaamisesta korkeilla vaikeustasoilla, kun tekoälyn reaktionopeus on pelaajan inputtien lukemista ja niihin vastaamista muutamassa framessa. Yleensä vastaavat vaikeustasot eivät ole kyllä mielekkäitä, kun monesti ainoa toimiva keino on käyttää tekoälyn rikkovia iskuja tai comboja. Vastaavasti myös Devil May Cry 4 pelissä korkeimmalla vaikeustasolla varsinkin Dantea vastaan tapahtuva duel on samanlaista button-input reading helvettiä, mutta jollain tasolla vielä reilua.

27.06.2017 20:58

<Derion> SuvaitsevainenSivari Ei korealaiset!

27.06.2017 19:57

<Kuukkeli> Taas tulee kattopojat oy:ltä huipputarjouksia.

27.06.2017 18:16

<lask90> SuvaitsevainenSivari uskon, että itse elän juuri sellaisessa tietokoneohjatussa matriksissa, mutta matriksissa kaikki on tietokoneohjelmalla luotuja täydellisiä hahmoja ja itse olen tästä syystä aina kaikkia huonompi kaikessa.

27.06.2017 18:15

<SuvaitsevainenSivari> Sfinksi Juu, vaikeustasoilla sitten tekoälyn rajoituksia poistetaan.

27.06.2017 16:56

<Chris P Bacon> MrFiufaufou Oon samaa mieltä että yksinpelit ei maistu. Ehkä siksi kun tykkään siitä kilpavietistä mikä tulee ko pelaa oikeitten ihmisten kanssa.

27.06.2017 15:54

<Sfinksi> SuvaitsevainenSivari Ei välttämättä. Oletko koskaaan pelannut alkuperäistä far cry-peliä vaikeustasolla "realistic"? On yksi vaikeimpia vähänkään modernimpia fps-pelejä pelata läpi tuolla vaikeustasolla. Suosittelen!

27.06.2017 15:54

<KuuFFi> Se, että ei olis liian helppoa on ratkastu vihollisilla, joiden iskua ei voi torjua. Tekoäly kyllä voittaa ihmisen helposti, koska se ei tarvitse reaktionopeutta, vaan pystyy reagoimaan ihmisen liikkeeseen heti samalla sekunnin tuhannesosalla, jolloin liike lähtee. Kuten toi suvakki sano, niin tekoälyä huononnetaan, mutta vaikein vaikeus taso antaa jo oikeasti yleensä haastetta.

27.06.2017 14:52

<SuvaitsevainenSivari> onzir Se olisi ihan mielenkiintoista, ampumispeleissä tuo onkin FF ollut iät ajat, mutta miekkailupelissä voisi olla aikamoista härdelliä. Ihan myös ihmispelaajien kesken.

27.06.2017 14:46

<onzir> SuvaitsevainenSivari Tiedän myös sen että vaikka kaveria näytettävästi survottais miekalla niin se ei ota hittiä oikeesti. Tässäkin olisi kehitettävää että NPC voi vahingossa vahingoittaa myös toisia NPC:itä.

27.06.2017 14:41

<SuvaitsevainenSivari> ..suoritetaan joka loopilla vaikka chase-metodia. Eli pointtina on se, että AI tietää koko ajan missä pelaaja on, mutta se rajoittaa itse itseään parametreillä joilla se saadaan tuntumaan inhimilliseltä. Talläisessa miekkailupelissäkin ei miekkaa varmasti seurata yhtään, laitetaan vaan strike() ja joku tietty mikrosekuntti-määrä jonka sisällä pitää tulla pelaajalta block(). Jos sitä ei tule, vähennetään hitpointseja. Joten AI ei sinänsä välitä pätkääkään siitä, mitä animointiosastolla tapahtuu, meneekö miekka läpi toisesta AI:sta vai ei.

27.06.2017 14:38

<SuvaitsevainenSivari> onzir Näihän se olisi, eikä kyse edes ole siitä, että AI:t olisi erityisen hyviä, ne vaan pelaa epäreilua peliä. Yleensä peliohjelmoinnissa viholliset ovat objeceja, joilla on kasa eri arvoja ja metodeja, kuten näkökyky, kuulo, nopeus jne. Main-loop vaan antaa joka kierroksella objektille täsmälliset pelaajan koordinaatit ja siitä etäisyys-vektorilla AI laskee onko etäisyys pienempi kuin näkökyky. Sen jälkeen tehdään tod. näk. raycast AI-objektista pelaaja-objektiin, jos raycast osuu objectiin tarkoittaa se sitä, että AI "näkee" pelaajan. Sitten laitetaan joku status=attack ja..

27.06.2017 14:31

<onzir> samaa palloa yhtäaikaa*

27.06.2017 14:31

<onzir> SuvaitsevainenSivari Toi on kyllä ihan totta. Kyl ton moni varmaan tajuaakin. Se tekis pelistä kyllä vaikeemman jos kaikki olis päällä yhtäaikaa tai heti perätysten ilman viivettä. Mutta niinkuin oikeassa elämässä niin ei kaikki voi sitä samaa jalkapalloa potkia maalia kohden ja tässä tapauksessa noiden miekat osuis kaveria helposti suoleen vaikka tähtääkin pelaajaa.

27.06.2017 14:28

<SuvaitsevainenSivari> MrFiufaufou Yleensä tekoälyjä enemmänkin huononnetaan ihmispelaajia varten, koska botit ovat reaktionopeudessaan ja tarkkuudessaan virheettömiä. Tässäkin videossa AI selkeästi odottaa vuoroaan, että pelaaja voisi tuntea itsensä mestarilliseksi murhaajaksi. Jos AI:lta otettaisiin vuoronumero-rajoitukset pois, jotka takuulla on siihen varta vasten koodattu, niin pelaaja häviäisi aina.

123
27.06.2017 14:19

<tommopende> Tällaisista hetkistä huolimatta black flag oli ihan mukava peli

27.06.2017 14:14

<MrFiufaufou> Tämän takia yksinpelit ei koskaan uppoa itselle. AI on vielä liian tyhmä että näistä saisi mitään haastatte irti. Blizzard taas on kiinnostunut AI kehittämisestä: https://deepmind.com/blog/deepmind-and-blizzard-release-starcraft-ii-ai-research-environment/

-23
27.06.2017 14:09

<onzir> Ei hyökätä siihen vaikka se paljastaa selkänsä meihin pudotettuaan yhden T. Tekoäly

27.06.2017 13:57

<royoki> Asetutaan pojat tähän reunalle vuorotellen. T. Tekoäly

27.06.2017 13:54

<Awk> May the Force be with you.

Foorumilla tapahtuu

Jonossa on 98 mediaa! Lähetä uusi kuva/video tästä.
Lähetä uusi media

Ei kyselyä tälle päivälle. Lisää uusi kysely tästä.

SAMANKALTAISIA

Kung-Fu Master

16 815 katselukertaa

Dont be afraid of master chief

15 390 katselukertaa

Alt+tab -masterointia

18 749 katselukertaa

Assassin's dog

12 550 katselukertaa

Masterchef paistaa ranuja

12 620 katselukertaa

Kommentointiin liittyvät säännöt

  • Pyri kunnioittamaan muita kirjoittajia ja heidän mielipiteitään.
  • Merkitse kommenttisi lähetysvaiheessa off-topiciksi mikäli se ei liity mitenkään itse mediaan.
  • Ylläpidolla on oikeus poistaa kommentti ilman mitään erillistä ilmoitusta.
  • Jylppy-Galleriaan ei hyväksytä poliittisten äärilaitojen riitelyä tai maahanmuuttopolitiikkaan liittyviä medioita tai kommentteja, niillä ei ole mitään viihdearvoa eivätkä ne tästä syystä sovellu Riemurasiaan.
  • Kiihottaminen kansanryhmää vastaan on kiellettyä.
  • Väkivallalla tai millään muullakaan uhkailua ei sallita, kohdistuipa se toiseen kirjoittajaan, julkisuuden henkilöön tai tuntemattomaan ihmiseen. Myöskään muita ei saa kannustaa väkivaltaan tai vainoon.
  • Linkit jotka sisältävät erotiikkaa, väkivaltaa, häiritseviä kuvia tai mainontaa ovat kiellettyjä.
  • Poistamme mainostarkoituksessa laaditut kirjoitukset, olipa mainostettava asia sitten tavara, palvelu, aate tai maailmankatsomus. Puolueen tai uskonnon kiihkeä tuputtaminen voi olla myös mainostamista.
  • Yksityiselämään kuuluvia asioita ei saa julkaista. Tämä tarkoittaa mm. puhelinnumeroita, osoitetietoja ja sähköpostiosoitteita.
  • Toistuva saman asian kommentointi on kiellettyä.
  • Mediaan liittymättömät kommentit, kuten maahanmuuttopoliikka tapahtuu foormilla. Pääset siihen tästä. Sallimme kuitenkin mediaan liittymättömät kirjoitukset tietyissä rajoissa. On myös välillä piristävää kuulla käyttäjien omia hauskoja kokemuksia elämästä.
  • Jatkuvista sääntöjen rikkomisesta ylläpidolla on oikeus antaa käyttäjälle varoitus (7 päivän kirjoitus -ja äänestyskielto) sekä räikeimmissä tapauksissa porttikielto sivustolle tai tunnuksen poisto.
  • Kaikkien näiden sääntöjen jälkeen pyritään pitämään keskustelu kuitenkin rentona.