Lähettäjä:

NN-Nammi NN-Nammi

Luotien lentoradat eri peleissä

Koska fysiikan lakien mukaan meneminen on liian tylsää

4.2 / 5 (53 ääntä)

Luotien lentoradat eri peleissä - Koska fysiikan lakien mukaan meneminen on liian tylsää

Julkaistu: 3.11.2018 13:19

Tarkastaja: Pyrex

2.5K
Palkkio lähettäjälle: +100 RR

Lähettäjä: NN-Nammi NN-Nammi

Otsikko: Luotien lentoradat eri peleissä

Kuvaus: Koska fysiikan lakien mukaan meneminen on liian tylsää

Hakusanat: luoti, pelit, lentorata, ballistiikka, xcom, battlefield, bullet, games,

4.2 / 5 (53 ääntä)

ILMOITA ASIATON SISÄLTÖ

Mikäli tämä mediatiedosto on mielestäsi sopimaton tai omistat tekijänoikeudet mediatiedostoon ja haluat sen poistettavaksi, voit lähettää siitä meille ilmoituksen.

Valitse mielestäsi parhaiten kuvaava ilmoitus mediatiedostosta.

Syy

repostMediaId

Lyhyt selvitys

Merkkejä jäljellä

600

Kommentointiin liittyvät säännöt voit lukea tästä.

Kommentti ei liity mediaan

Eniten ääniä saaneet kommentit

Aika: 2018-11-03 13:29:35

+2177

<petelius86> +5 RR

X-comissa onnistuin kerran ampumaan ohi 99% todennäköisyydestä. Se riepoo vieläkin

109

Aika: 2018-11-03 14:03:08

+58853

<Kyoushiro> +5 RR

No eikös battlefield jonkin verran ole fysiikan lakien mukaan toimimista, eihän se luoti ny loputtomiin suoraan mene? :D

54

Aika: 2018-11-03 13:25:32

+22509

<Vihtori Lettunen> +5 RR

Xcom, niin vitun totta... :/

41

Aika: 2018-11-03 15:49:05

+5319

<Neko> +5 RR

siegessä etäisyydet ovat maksimissaan 100 metriä. eli mikä meni väärin siinä?

11

Aika: 2018-11-03 20:31:58

+2215

<maybesomeday> +5 RR

petelius86 4 kertaa minun xcom uran aikana missannu 100% shotin. Tämä johtuu siitä että peli käyttää laskuissa pilkun jälkeen yhtä desimaalia mutta pyöristää sen pelaajalle täysiin numeroihin. Eli peli pyöristää 99,5-99,9 chanssin shotit näkymään pelaajalle 100% vaikka käyttää laskuissa yhtä desimaalia.

7

Kommentit (25)

Piilota OFF-Topic keskustelu

28.03.19 09:51

<Sambooty> Mitäs jos kaikki noi yhdistäis. Siinäpä vasta olisikin jotain.

15.11.18 22:33

<Sysiässä> Neko jaa että alle 100 metrin matkalla luodit lähtee tähtäimestä?

12.11.18 12:36

<testo_jolle> Captain-Jake Tietääkseni se tähtäinkin on osa asetta? Joka on suunniteltu juurikin niin toimimaan että se luoti käy tähtäyslinjan yläpuolella.

09.11.18 20:47

<Captain-Jake> testo_jolle Juuei, tähtäimet voi kohdistaa niin, että luoti käy lentoradallaan tähtäyslinjan yläpuolella, mut kyllä se luoti piippulinjaan verrattuna alkaa laskemaan heti piipusta ulos tullessaan.

07.11.18 13:39

<Pfft> Tuo xcom kyllä osui ja upposi :D

05.11.18 10:00

<testo_jolle> Kyoushiro Kiväärit on suunniteltu niin että luoti ensiksi nousee ylöspäin ja sitten alkaa laskeutumaan. Mut joo, kyllä muuten.

04.11.18 16:01

<psyko soma> CS luodit ei mee nuin vaan aluksi suoraan ja sitten ylöspäin

04.11.18 15:18

<Höse> Kyoushiro kyllä, myöskin ylä- ja alakulmiin ampuessa ei tarvitse matkaa huomioida lähes ollenkaan.

04.11.18 15:11

<Sherlock[Fin]> Bäfässä omasta mielestä parhaiten toteutettu bulletdroppi.

04.11.18 03:27

<LaardiPlaneetta> Muuten kuva nauratti, mutta jostain kumman syystä Xcomin kohdalla rupesi vituttamaan.

04.11.18 00:16

<Trexzar929> onneksi molemmissa saa käytännössä pakotettua 100% osumatarkkuuden vitutuksen minimoimisiksi perkeillä ja ammustyypeillä

03.11.18 20:31

<maybesomeday> petelius86 4 kertaa minun xcom uran aikana missannu 100% shotin. Tämä johtuu siitä että peli käyttää laskuissa pilkun jälkeen yhtä desimaalia mutta pyöristää sen pelaajalle täysiin numeroihin. Eli peli pyöristää 99,5-99,9 chanssin shotit näkymään pelaajalle 100% vaikka käyttää laskuissa yhtä desimaalia.

03.11.18 18:51

<Ha-ou-ma-e-ör> Niin... 99% todennäköisyys osua tarkoittaa että voit silti ampua ohi. Turha siitä on nillittää..

03.11.18 18:15

<juustohoyla> petelius86 vain kerran? Olet onnekas.

03.11.18 17:14

<jackson> Haluisin nähdä tän tekijän rynnäkkökiväärillä ei osu varmaans ees sillä. Menee luoti suoraan mut selittäis et tuuli tai jtn

03.11.18 16:45

<Mr_Perhonen> on kyllä hienoa kun bäfässä taistelupanssarivaunun pääaseen ammus lentää kun kuti vanhan miehen kikkelistä

03.11.18 15:53

<Kartzaz> petelius86 sama homma ja mikä parasta, että kaikki sotilaat kuoli ja mission failed.. ratkaseva tyyppi, joka ois pitänyt saada alas koska oli jo muutama oma sotilas kuollut, mutta eii se parane osua sillo vaikka oli 99%

03.11.18 15:49

<Neko> siegessä etäisyydet ovat maksimissaan 100 metriä. eli mikä meni väärin siinä?

03.11.18 14:55

<olliko> bäfä on sentään lähellä todellisuutta

03.11.18 14:22

<ZalehanderZ> SirJakkuson Onhan se vaikeaa osua jos piippu menee pään läpi kun haulit lähtee liikkeelle pään takaa.

03.11.18 14:09

<house83> Pubg ja CS on ainakin väärin kuvattu. Pubgissa luoti lähtee aseen piipusta (osuu seinään/kiveen yms. vaikka kohdeo olisikin tähtäimessä) ja CS:Ssä luoti lähtee ampujan silmistä. Mutta jos tässä viitataan cs:n aimbottaajiin ja pubgin desyncciin, niin sitten kuvaus on tarkka.

03.11.18 14:03

<Kyoushiro> No eikös battlefield jonkin verran ole fysiikan lakien mukaan toimimista, eihän se luoti ny loputtomiin suoraan mene? :D

03.11.18 13:30

<SirJakkuson> Haulikon piippu alienin pään lävitse: 90% chance vaan osua.

03.11.18 13:29

<petelius86> X-comissa onnistuin kerran ampumaan ohi 99% todennäköisyydestä. Se riepoo vieläkin

109
03.11.18 13:25

<Vihtori Lettunen> Xcom, niin vitun totta... :/

Foorumilla tapahtuu

Tarkastusjonossa on 126 mediaa! Lähetä uusi kuva/video tästä.
Lähetä uusi media

Riemurasia kysyy:

Pitäisikö miinuspeukut poistaa kokonaan käytöstä Riemurasiassa?

Kyllä
Ei

SAMANKALTAISIA

Luotien valmistusta

26 908 katselukertaa

Luotien väistelyä

23 216 katselukertaa

Kommentointiin liittyvät säännöt

  • Pyri kunnioittamaan muita kirjoittajia ja heidän mielipiteitään.
  • Merkitse kommenttisi lähetysvaiheessa off-topiciksi mikäli se ei liity mitenkään itse mediaan.
  • Ylläpidolla on oikeus poistaa kommentti ilman mitään erillistä ilmoitusta.
  • Jylppy-Galleriaan ei hyväksytä poliittisten äärilaitojen riitelyä tai maahanmuuttopolitiikkaan liittyviä medioita tai kommentteja, niillä ei ole mitään viihdearvoa eivätkä ne tästä syystä sovellu Riemurasiaan.
  • Kiihottaminen kansanryhmää vastaan on kiellettyä.
  • Väkivallalla tai millään muullakaan uhkailua ei sallita, kohdistuipa se toiseen kirjoittajaan, julkisuuden henkilöön tai tuntemattomaan ihmiseen. Myöskään muita ei saa kannustaa väkivaltaan tai vainoon.
  • Linkit jotka sisältävät erotiikkaa, väkivaltaa, häiritseviä kuvia tai mainontaa ovat kiellettyjä.
  • Poistamme mainostarkoituksessa laaditut kirjoitukset, olipa mainostettava asia sitten tavara, palvelu, aate tai maailmankatsomus. Puolueen tai uskonnon kiihkeä tuputtaminen voi olla myös mainostamista.
  • Yksityiselämään kuuluvia asioita ei saa julkaista. Tämä tarkoittaa mm. puhelinnumeroita, osoitetietoja ja sähköpostiosoitteita.
  • Toistuva saman asian kommentointi on kiellettyä.
  • Mediaan liittymättömät kommentit, kuten maahanmuuttopoliikka tapahtuu foormilla. Pääset siihen tästä. Sallimme kuitenkin mediaan liittymättömät kirjoitukset tietyissä rajoissa. On myös välillä piristävää kuulla käyttäjien omia hauskoja kokemuksia elämästä.
  • Jatkuvista sääntöjen rikkomisesta ylläpidolla on oikeus antaa käyttäjälle varoitus (7 päivän kirjoitus -ja äänestyskielto) sekä räikeimmissä tapauksissa porttikielto sivustolle tai tunnuksen poisto.
  • Kaikkien näiden sääntöjen jälkeen pyritään pitämään keskustelu kuitenkin rentona.