Quantcast

Lähettäjä:

Arab Arab

Typerä NPC

pelaajat tietää.

4.3 / 5 (121 ääntä)

Typerä NPC - pelaajat tietää.

Julkaistu: 14.10.2016 07:54

2.5K

Lähettäjä: Arab Arab

Otsikko: Typerä NPC

Kuvaus: pelaajat tietää.

Hakusanat: npc, hahmo, seurata, peli, roolipeli, tuttua, seurata, hitaasti, nopeasti, kävellä, juosta,

4.3 / 5 (121 ääntä)

ILMOITA ASIATON SISÄLTÖ

Mikäli tämä mediatiedosto on mielestäsi sopimaton tai omistat tekijänoikeudet mediatiedostoon ja haluat sen poistettavaksi, voit lähettää siitä meille ilmoituksen.

Valitse mielestäsi parhaiten kuvaava ilmoitus mediatiedostosta.

Syy

repostMediaId

Lyhyt selvitys

Merkkejä jäljellä

600

Kommentointiin liittyvät säännöt voit lukea tästä.

Kommentti ei liity mediaan

Eniten ääniä saaneet kommentit

Aika: 2016-10-14 08:36:51

+118088

<lask90>

Jotenkin kyllä samantien tuli kaikki nämä pelit mieleen, missä seuraat jotakuta ja aina välillä vedät 3sek. Spurtteja jotta saat sen kiinni. Monesti mietin, että mitähän muut pelin hahmot miettii kun se kylän pelastaja tai uber-kova jätkä kävelee kuin adhd kehitysvammainen sätkien ja välillä spurtaten kuin mikäkin piripää :D

130

Aika: 2016-10-14 08:09:49

+10674

<maijami>

Tällä estetään se, ettei NPC ole saavuttamattomissa kun jotkut haluaa tutkia paikkoja samalla. Parhaat pelit tosin pistävät NPC:n odottelemaan ja kulkemaan samaa vauhtia kuin pelaaja

93

Aika: 2016-10-14 10:10:54

+13363

<kirppusäkki>

Pakko arvostaa Witchr 3:ta. siinä NPC liikkuu aina samaa vauhtia kun sinä, jos juokset niin NPC juoksee jne. Witcher 3. 5/5

74

Aika: 2016-10-14 08:58:14

+51239

<Ropertius>

Ikuisia traumoja Spyro 2:n saattotehtävästä. Siinä piti saattaa alkemisti kivihirviöitä täynnä olevan laakson läpi, joita sinun sitten pitää töniä kauemmas. Ja tämä idiootti kulki scriptattua polkua jokaisen hirviön ohi, teki hulluja u-käännöksiä ja koitti oikein tarkoituksella eksyttää sinut, jotta pääsisi hirviön lyötäväksi. Ja vaikka se kulki aina samaa reittiä, niin kyllä siinä vieläkin alkaa verisuonet katkeilemaan päässä. Ja siitä video. https://www.youtube.com/watch?v=03Mh0shOkw8

33

Aika: 2016-10-14 08:18:29

+222

<BlackGeijo>

NPC = Non-Player-Character

15

Kommentit (16)

Piilota OFF-Topic keskustelu

19.10.2016 08:20

<Broken Butterfly> Ropertius niin hirveät nostalgiapärinät :3

15.10.2016 23:21

<juugsbo> kirppusäkki Riippuu vissiin NPC:stä... Olin just tulossa valittaan miten juurikin Witcher 3:ssa ne kävelee ja juoksee aina vähän hitaampaa kuin sinä.

14.10.2016 18:27

<Kaalijäätelö> Morrowindissä tein ite taian tällasia tilanteita varten: Kohde saa nopeutta ja pystyy kävelemään veden päällä. Elämä helpottu kummasti ja niin myös joidenkin tehtävien tekeminen.

14.10.2016 17:23

<Kapa53> Jossain Lord of the rings-pelissä piti yrittää suojella itsetuhoista Frodoa. Taistelet örkkilaumaa vastaan ja näet kun Frodo säntäilee juoksemaan horisonttiin kohti vihollisia. "Frodo died".

14.10.2016 15:32

<tripet> kirppusäkki Itseasiassa, pelasin toissapäivänä Witcher 3:n läpi ja ei pidä paikkaansa. Lopussa kun seurataan Yenneferiä niin se oli just tota helvetillistä rubberbandingjuoksua. Välillä spurttia että saa kiinni, sitte taas kävellään ettei mennä ohi. Sama oli tossa sekä jalan että hevosella. Turhautti.

14.10.2016 14:24

<JuppeXXX> tuli mieleen san andreaksen seurausmissio missä se taksilla aina pysähtyi liikennevaloihin. siinä sitten keskellä risteystä odotat kauempana

14.10.2016 10:10

<kirppusäkki> Pakko arvostaa Witchr 3:ta. siinä NPC liikkuu aina samaa vauhtia kun sinä, jos juokset niin NPC juoksee jne. Witcher 3. 5/5

14.10.2016 09:22

<Fluttercat> ja kaikkein parasta on että NPC saattaa derbata mihin tahansa pikku objektiin

14.10.2016 09:22

<Vieras22> Eilen piti Fallout 4:ssä seurata yhtä NPC:tä sokkeloisessa rakennuksessa. Hienointa oli kun se päästi yhdestä seinästä läpi ja mietit mites tuonne nyt pääsikään. 15 min siinä saatanan labyrintissä meni ennen kuin sen löysi.

14.10.2016 09:18

<supikoira115r325> Ei toi vielä mitään. Sitten kun NPC laitetaan seuraamaan sua niin tilanne perkelöityy kun kaveri juoksee seinää vasten, jää jumiin nurkkiin, juoksee rotkoon, eksyy susta muuten vaan koska se ajattelee että paras reitti sun luo on aina linnuntietä

14.10.2016 08:58

<Ropertius> Ikuisia traumoja Spyro 2:n saattotehtävästä. Siinä piti saattaa alkemisti kivihirviöitä täynnä olevan laakson läpi, joita sinun sitten pitää töniä kauemmas. Ja tämä idiootti kulki scriptattua polkua jokaisen hirviön ohi, teki hulluja u-käännöksiä ja koitti oikein tarkoituksella eksyttää sinut, jotta pääsisi hirviön lyötäväksi. Ja vaikka se kulki aina samaa reittiä, niin kyllä siinä vieläkin alkaa verisuonet katkeilemaan päässä. Ja siitä video. https://www.youtube.com/watch?v=03Mh0shOkw8

14.10.2016 08:36

<lask90> Jotenkin kyllä samantien tuli kaikki nämä pelit mieleen, missä seuraat jotakuta ja aina välillä vedät 3sek. Spurtteja jotta saat sen kiinni. Monesti mietin, että mitähän muut pelin hahmot miettii kun se kylän pelastaja tai uber-kova jätkä kävelee kuin adhd kehitysvammainen sätkien ja välillä spurtaten kuin mikäkin piripää :D

130
14.10.2016 08:18

<BlackGeijo> NPC = Non-Player-Character

14.10.2016 08:17

<Eskopertti> Kertokaa mulle mikä on NPC?

-10
14.10.2016 08:09

<maijami> Tällä estetään se, ettei NPC ole saavuttamattomissa kun jotkut haluaa tutkia paikkoja samalla. Parhaat pelit tosin pistävät NPC:n odottelemaan ja kulkemaan samaa vauhtia kuin pelaaja

14.10.2016 07:59

<WoofBear78> Oli pakko googlata mikä on npc.

-11

Foorumilla tapahtuu

Jonossa on 95 mediaa! Lähetä uusi kuva/video tästä.
Lähetä uusi media

Ei kyselyä tälle päivälle. Lisää uusi kysely tästä.

SAMANKALTAISIA

Treffit NPC:n kanssa

12 154 katselukertaa

Typerä tulevaisuus

16 921 katselukertaa

Kun NPC alkaa isottelemaan

21 536 katselukertaa

EPIC NPC MAN - Chicken

16 506 katselukertaa

Typerät jutut joita teet

26 496 katselukertaa

Kommentointiin liittyvät säännöt

  • Pyri kunnioittamaan muita kirjoittajia ja heidän mielipiteitään.
  • Merkitse kommenttisi lähetysvaiheessa off-topiciksi mikäli se ei liity mitenkään itse mediaan.
  • Ylläpidolla on oikeus poistaa kommentti ilman mitään erillistä ilmoitusta.
  • Jylppy-Galleriaan ei hyväksytä poliittisten äärilaitojen riitelyä tai maahanmuuttopolitiikkaan liittyviä medioita tai kommentteja, niillä ei ole mitään viihdearvoa eivätkä ne tästä syystä sovellu Riemurasiaan.
  • Kiihottaminen kansanryhmää vastaan on kiellettyä.
  • Väkivallalla tai millään muullakaan uhkailua ei sallita, kohdistuipa se toiseen kirjoittajaan, julkisuuden henkilöön tai tuntemattomaan ihmiseen. Myöskään muita ei saa kannustaa väkivaltaan tai vainoon.
  • Linkit jotka sisältävät erotiikkaa, väkivaltaa, häiritseviä kuvia tai mainontaa ovat kiellettyjä.
  • Poistamme mainostarkoituksessa laaditut kirjoitukset, olipa mainostettava asia sitten tavara, palvelu, aate tai maailmankatsomus. Puolueen tai uskonnon kiihkeä tuputtaminen voi olla myös mainostamista.
  • Yksityiselämään kuuluvia asioita ei saa julkaista. Tämä tarkoittaa mm. puhelinnumeroita, osoitetietoja ja sähköpostiosoitteita.
  • Toistuva saman asian kommentointi on kiellettyä.
  • Mediaan liittymättömät kommentit, kuten maahanmuuttopoliikka tapahtuu foormilla. Pääset siihen tästä. Sallimme kuitenkin mediaan liittymättömät kirjoitukset tietyissä rajoissa. On myös välillä piristävää kuulla käyttäjien omia hauskoja kokemuksia elämästä.
  • Jatkuvista sääntöjen rikkomisesta ylläpidolla on oikeus antaa käyttäjälle varoitus (7 päivän kirjoitus -ja äänestyskielto) sekä räikeimmissä tapauksissa porttikielto sivustolle tai tunnuksen poisto.
  • Kaikkien näiden sääntöjen jälkeen pyritään pitämään keskustelu kuitenkin rentona.